14:46

Nowy początek!

Cześć.
Zacznę od tego dlaczego jest to nowy początek. Ponad dwa lata temu zaczęłam prowadzić bloga z "inspiracjami" oczywiście anonimowo. Później zmieniłam koncepcję i wraz ze zmianą adresu zmieniłam też rodzaj dodawanych postów. Były nadal takie a'la inspiracje modowe ale do tego doszło opisywanie mojej codzienności czy notki tematyczne. Zmieniło się dodatkowo to że wtedy już nie byłam anonimowa. Pokazałam się czytelnikom, można było mnie lepiej poznać. Później przyszedł "kryzys" , miałam mało czasu na cokolwiek więc po (prawie roku?) pisania postanowiłam zawiesić bloga z myślą, że może kiedyś zatęsknię za pisaniem. I tak się stało. Nie raz chciałam wrócić ale dopiero dziś zaczęłam działać w tym kierunku i znów zmieniłam adres , wygląd bloga.Tematyka? Tematyka będzie różna. Lubię różnorodność. Ale głównie będą to: *zestawy *"inspiracje" *notki tematyczne. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog i w jaki sposób go prowadzę. Wiem, że ludzie tutaj są wspaniali i mili :) 

PS. Postanowiłam nie usuwac wszystkich moich postów ale być może po czasie znikną. 
A i żeby nie było, że jestem całkiem anonimowa to ten przygłup na zdjęciu "o mnie" to ja ^^  
(może ktos pamięta może nie, mój stary blog nazywał się ann-ankaaxx.blogspot.com)

A teraz to czym charakteryzował się mój blog! 





43 komentarze:

  1. Zapowiada się super blog :)) Obserwuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że postanowiłaś od nowa pisać ;)
    będę cie obserować
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że wracasz,czasem warto tak od czegoś odpocząć i nabrać świeżego spojrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/tropically.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny design bloga *.* Miałam podobnie, cały czas zmieniałam zdanie, czy dalej prowadzić bloga c; Obserwuję, zostanę tu na dłużej! :3
    http://dariaa-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega inspiracje, powodzenia na nowo!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie powodzenia ;) Ja tak samo postanowiłam wrócić ;*
    świetne inspiracje <3

    http://mwcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do blogosfery. Zawsze miło się wita kogoś, kto już tutaj gościł:)
    Mam nadzieję, że będzie Ci tutaj miło i przyjemnie i kolejne lata będziesz mogła dzielić się swoimi inspiracjami:)
    Pozdrawiam:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś. Oby chęć na pisanie nowych postów nie przeszła za szybko ;)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje :) powodzenia w blogowaniu :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, inspirujące zdjęcia. bardzo podoba mi się twój blog.
    oczywiście obserwuję i liczę na rewanż kochana :)
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wygląd bloga ;* a Twoje posty potrafią wciągnąć :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że tym razem blog zostanie i będziesz go już pisała na stałe. Powodzenia :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia! Fajne inspiracje. :)

    Poklikasz w linki?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! :D
    dussiowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne inspiracje i zycze powodzenia w prowadzeniu bloga na nowo! :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. ahhh te powroty :PP duzyyy plus za fajny nowy wystrój bloga !:P

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, wytrwałości

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę udanego, nowego początku :D
    Śliczne zdjęcia ;>
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia i wytrwałości :) blog to pasja, ktora powinno się rozwijać , dlatego mam nadzieję że tym razem się nie poddasz i będziesz czerpać wiele przyjemności z pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog z charakterem! Podoba mi się! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia ;) świetne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super fotki ! uwielbiam inspiracje ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie że wracasz z nowym pomysłem :)
    życzę ci jak najwięcej weny i jak najwięcej czytelników <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. łapacze snow <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne inspiracje ^^

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana ja Ci życzę wszystko najlepszego na nowej drodze blogowej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. I love this post!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna sprawa prowadzić blog moc dzielić sie swoimi przeżyciami z innymi ludźmi :-)
    Dzięki temu zawierać nowe znajomosci
    Mam nadzieje ze zostaniesz tym razem na długo w strefie blogowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Super inspiracje. Czasami zregenerowanie sił dobrze robi. ;)
    http://luulublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia! Pozdrawiam i trzymam kciuki, nie rezygnuj z prowadzenia bloga kolejny raz!! :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger