16:51

Halloween

Hej! 
Kolejny post miał być jutro ale z racji tego, że po szkole idę do dorywczej pracy to przeniosłam go na dzisiaj. W sobote również mnie nie będzie, a obiecałam sobie, że będę pisała minimum dwa razy na tydzień. Z początku miał być post tematyczny ale niestety... Wróciłam niedawno do domu , a żeby napisać coś sensownego i żeby to było w miarę dobre (jak na moje możliwości) to potrzebowałabym więcej czasu. Wczoraj zobaczyłam w komentarzu sugestie na temat inspiracji halloweenowych. Tak, tak , jest to swięto które króluje w innych państwach (nawet sama nie wiem gdzie dokładnie bo nie obchodzę) ale w sumie czemu by nie zrobić takiego tematu?  A więc przekopałam internet , wybrałam zdjęcia które mnie zauroczyły i jak to ja , skleiłam je. Wiem, że teraz w Polsce są organizowane różne imprezy własnie w tej tematyce a w niektórych miasteczkach/wsiach dzieci chodzą przebrane i zbierają cukierki. Mimo, że jestem chrześcijanką, nie mam negatywnego podejscia (jak niektórzy) do tego bo moim zdaniem to tylko zabawa.  A wy obchodzice halloween? Jakie macie do tego podejscie ? :)




Przepraszam, że tak dziwnie napisałam ale jestem dziś nieogarnięta :)

54 komentarze:

  1. Mi się podoba Halloween szkoda że w Polsce nie obchodzimy w taki sposób tego święta :) Pozdrawiam!

    Paula :)
    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ja również nie mam do tego negatywnego podejścia dlatego jutro dodaje podobny post:D jednak z moimi zdjeciami i pomysłami dlatego zapraszam, a ja obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że na blogach ten temat jest dość popularny, szczerze powiem, że choć nie obchodzę tego święta jest on bardzo ciekawy :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post;)
    Pozdawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie obchodzę halloween :) nawet nie wrzucam inspiracji na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie obchodzę halloween, ale też nie mam negatywnego podejścia jak ty :)
    A posty na blogach o halloween uważam za bardzo ciekawe :D Ostatnio nawet oglądałam filmik z halloweenowym makijażem, który był przepięknie straszny :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze pisząc nigdy nie obchodziłam halloween, ale mega podoba mi się ten klimat! :3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobne podejście do twojego - jestem chrześcijanką, ale nie mam negatywnego podejścia do tego święta. Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde inspirujące zdjęcia!
    Twój blog jest cudowny, i super desigm
    Zaobserwowalam i będe tu często wpadać :)))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam halloween zwłaszcza wymyślanie przebrania :D
    + zapraszam do mnie na konkurs było by mi bardzo miło gdybyś wzieła udział :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/10/a-wiec-konkursss.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm..Podejscie nijakie ;D ogolnie super post!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie obchodzę,ale nie mam nic do tego - bo to sposób na fajną zabawę. Zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie obchodzę i nie zamierzam. Jakoś tak mnie nie ciągnie do tego święta, zresztą nie naszego :-) pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem przeciwna temu świętu, ale to tylko moje zdanie ;)

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Halloween to kontrowersyjny temat :) mi osobiście nie przeszkadza i uważam to za zabawę
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas w robocie Hallowen pełną parą:D na ścianach latają czarownice, boksy mamy taśmą zaklejone, koleżankę za mumie przebrali czad xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Halloween to fajne święto :))
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście nie obchodzę halloween ale nie mam do tego święta negatywnego podejścia. :)
    ps. wypieki na zdjęciach wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  19. całe dzieciństwo żałowałam, że w Polsce nie obchodzi się Halloween :) na tegoroczne nie mam żadnych planów.. Może tylko obejrzę kilka horrorów :)

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie halloween to nic złego. Nie rozumiem oburzenia w kierunku tej zabawy, sama dwa lata temu byłam na imprezie halloweenowej. Było bardzo fajnie i będę jeszcze długo wspominać te wszystkie stroje, które widziałam. Ile radości sprawiło przygotowanie strojów wspólnie z przyjaciółką, przebrałyśmy się za dwie piratki, oczywiście takie piratki w klimacie halloween;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow świetne inspiracje i bardzo dobrze napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post , i zdjęcia.Ja nie obchodze Halloween , ale nie mam do niego negatywnego podejścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne inspiracje! sama nie obchodzę tego święta, ale też nie mam z nim żadnego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy post ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia, co prawda wyrosłam już z Halloween ale i tak fajnie się ogląda takie fotki :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zdjęcia!
    Ja obchodzę Halloween, bo według mnie jest to naprawdę świetna zabawa.
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne inspiracje :)
    Fajnie, ze ludzie mogą się wykazać kreatywnością i dobrze zabawić. Jednak następnego dnia idzie się na groby, co kojarzy się z rzeczą smutną. A po za tym pukanie do drzwi, kiedy ktoś mógł mieć jakąś smutną sytuacje ostatnio i nie ma ochoty na takie rzeczy.
    Dlatego nie wiem, czy powinno być powszechne w Polsce ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna inspiracja:)
    Zapraszam do mnie i klikania w linki Romwe! *KLIKNIJ*

    OdpowiedzUsuń
  29. Inspirujący wpis, wprowadziłaś mnie w Halloweenowy klimat. -)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym obchodzić to święto ale jakoś samej nie chce, bardzo mało osób u mnie to obchodzi ! :((
    Romanovvska

    OdpowiedzUsuń
  31. Również nie obchodzę halloween, nie mam do tego negatywnego podejścia, a inspiracje bardzo fajne! :))
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :* Bardzo proszę, oczywiście się odwdzięczę! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście nie obchodzę Halloween, aczkolwiek nie mam nic do osób, które go świętują ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje, ja nie obchodze hallo bo w pracy bylem ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega klimatyczne inspiracje. Wybrałaś chyba te najbardziej kreatywne. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie Halloween jest obojetne ani nie jestem na tak ani na nie. Zrobiłam 3 makijaze, niby na halloween ale niekoniecznie, ja jako tako nie obchodze, w moim miescie jest cisza.
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Super inspiracje! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja kocham Halloween i te wszystkie inspiracje!
    To dobrze, ze pracujesz dodatkowo! Tez ostatnio sie nie wyrabiam :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się nie bawię w Halloween, ale fajnie jest pooglądać takie inspiracje ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super inspiracje :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. te makijaże Halloweenowe to miazga ^^ za rok zamierza jakoś porządnie z przyjaciółką obchodzić to święto ;)
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie przepadam za Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie obchodzę Halloween. Nie daję się globalizacji pochodzącej z zachodu XDD

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię halloween aczkolwiek tylko jako zabawę. A poza tym tworzy taką jesienną aurę,

    Zapraszam - www,aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. hallowen fajna sprawa szkoda że już po.

    OdpowiedzUsuń
  47. wg mnie wszystko jest dla ludzi. Ja chętnie poszłabym na taką domówkę halloween'ową;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie obchodzę halloween, ale nie jestem mu też przeciwna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak dla mnie to święto ma jakiś taki urok (komercjalizm od niego biję, ale od czego nie? Nawet znicze teraz produkują z różnymi bajerami...). Absolutnie nie mam nic przeciwko temu, żeby przebierać się tego 31 października i zbierać cukierki. Sądzę jednak, że to przebieranie w naszym kraju będzie ok, ale wątpię, żeby była mozliwość chodzenia po domach i zbierania cukierków. Jesteśmy raczej skąpym narodem i rzadko się dzielimy. Dawać coś obcym? Raczej nie. Ale mam nadzieję, że to podejście się zmieni i będzie można oglądać dzieci pukające do drzwi i proszące o słodkości .
    Strasznie dużo tego Halloween na tych blogach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Tobą w 100%, jeśli jesteś chrześcijaninem, i nie traktujesz tego serio, to w czym jest problem? W mojej rodzinie często jest poruszany ten temat i zawsze słyszę takie gówniane teksty. To śmieszy :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger