14:57

Autumn - inspiracje

Hej ! :)
Jak wiecie niedawno wróciłam do blogowaniu , tak dużo miałam i nadal mam do powiedzenia jednak nie chciałam zawierać tego wszystkiego w jednym poscie bo byłby tak długi, że nikt by go nie przeczytał. Cieszę się z decyzji którą podjęłam ale przez ten rok kiedy mnie nie było zauważyłam, że dużo osób zrezygnowało z pisania blogów. Mam (miałam) kilkadziesiąt blogów które obserwowałam i uwielbiałam tam zaglądać, a teraz z tych wszystkich pozostały dokładnie trzy. Trochę to smutne no ale chodzę szukam i z przyjemnością obserwuję oraz czytam nowe. 
No ale przejdźmy to tematu postu. Jesień .. Dla mnie jest to zdecydowania najgorsza pora roku. Nie lubię tego klimatu przez który można popaść w tzw. "jesienną depresję". Nie lubie w niej deszczowej pogody , tego ze dni są krótsze oraz tego że wychodząc do szkoły jest ciemno a gdy z niej wracam nie jest wcale lepiej . Jednak wszystko ma swoje dwie strony. Nie można powiedzieć że jesień jest brzydką porą roku. Ścieżki, parki,  wysłane kolorowymi liściami - to jedynie szczerze w niej lubię :) 

PS: Dziękuję za miłe komentarze , za nowe obserwacje , chętnie do Was zaglądam i odwdzięczam się w miarę możliwości :) 




A wy lubicie jesień? :)
Zapraszam Was ponownie <3

68 komentarzy:

  1. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te zdjęcia zadaje sobie pytanie: jak można nie lubić jesieni?? A jednak wolałabym aby jej nie było :) Tulę :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesień zwłaszcza za te piękne, kolorowe liście na chodnikach i w parku :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne!
    Niestety temat jesiennej depresji jest najmniej przyjemny. Miałam do załatwienie dziś kilka rzeczy na mieście... poczta , empik itp. patrząc na ludzi , rozmawiając z nimi miałam wrażenie , że każdy dziś przeżywa coś strasznego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety , taka atmosfera czasami panuje i nie jest przyjemna :)

      Usuń
  5. piekne zdjecia a u mnie niestety szaro buro i ciemno wrecz

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jesieni, z niecierpliwością czekam już na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne te kolaże! Jesień lubię, ale wczesną. Tej z późnego października i potem już nie. Zbyt ciemno i zimno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia Cudo !<3
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. inspirujący blog, byłabym Ci wdzięczna za wejście do mie i przeczytanie ostatniego posta
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje ^^
    obserwuję ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. my zdecydowanie wolimy zimę <3 <3 <3
    ale dużo zależy od słońca bo u nas ostatnio ciągle pada i jest ciemno i mgła xd
    pozdrawiamyy
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubiłabym jesień, gdyby wyglądała tak, jak na tych wszystkich zdjęciach, które tu dodałaś :) ale nie wygląda haha :/

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. aby nie popaść w depresyjny nastrój warto znaleźć sobie jakieś ciekawe zajęcie ;)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie jesień jeżeli nie pada ciągle deszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, też uwielbiam jesień :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień jest najlepszą porą roku dla nas !
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwcaja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bardzo polubiłam jesień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się z tb zgadzam jesień to najgorsza pora roku...ale fajne zdjęcia.
    Obserwuje :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne <3 żeby jesień u nas była taka kolorowa!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje :)
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne jesienne kolory, ja akurat lubię tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię jesień, podobają mi się Twoje fotki, zraszam do siebie, też opublikowałam ulubione jesienne kadry ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię jesień! Ale taką gdy nie pada i jest bardzo dużo kolorowych liści :) Takie super uczucie gdy idziesz przez park po tych liściach <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię jesień! Szczególnie taką gdy nie pada i jest bardzo dużo liści. Gdy idziesz przez park po tych liściach to jest taki super klimat! <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ach mi się jesień kojarzy z parującą czekoladą z piankami:D

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne inspiracje :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo klimatyczne inspiracje :-) Uwielbiam jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. W takiej odsłonie zawsze, gorzej jak jest plucha :(
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już obserwuję ;* i czekam na Ciebie justperfectfashion.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam podobne zdanie o jesieni.
    Rzadko piszę, ale zapraszam do mnie ;)
    http://creative-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham jesień i zimę .
    Świetne inspiracje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey dear. Your blog is so sweet ! I like the design too


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami lubię jesień jak jest słoneczko,a jak pada deszcze to już nie jest za fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podoba mi się taka złota jesień, ogólnie bardzo lubię tą porę roku nawet gdy jest deszczowa :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne inspiracje :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia, taką jesień lubię :)
    ale z tą jesienną depresją masz rację, potrafi dać nieźle w kość.

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie, ja niecierpie jesieni xd za zimno jak dla mnie xddd

    moze obserwujemyy?? daj mi znac :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja lubie jesień bo wtedy wszystko tak ładnie wygląda. A zwłaszcza liście na drzewach :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. lubie jesien aczkolwiek obecnie wyglada jak zima bez sniegu :(

    Nowy post! Cover piosenki Adele!
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. niestety, nienawidzę jesieni :(
    pozdrawiam, gabsstylee :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Wonderful, as always :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuje za komentarz na blogi i zapraszam do odwiedzania częściej.
    Osobiście uwielbiam jesień, chociaż fakt jak pada nie jest przyjemnie. Ale za to jak świeci słońce i jest chłodniutko aż chce się chodzić na spacerki wieczorami. :3

    OdpowiedzUsuń
  44. dla mnie właśnie na odwrót jak u ciebie bo ja uwielbiam jesień, wręcz kocham, wszystkie te piękne kolory i przede wszystkim pogoda, taka bardzo angielska :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozumiem Cię bo wiem, jak okrutna jest chandra jesienna. Wszystko traci barwy i sens, ale ja osobiście staram się w tym roku szukać aspektów optymistycznych i nawet dobrze mi to wychodzi. Wystarczy spojrzeć nieco głębiej. Najbardziej utrudnia nam pogoda, zwłaszcza gdy pada :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz przepięknego bloga! Bardzo mi się podobają te zdjęcia, są cudowne i bardzo inspirujące! Zostaje na pewno na dłużej, trzymaj się :*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo klimatyczne inspiracje :)

    Zapraszam do siebie,
    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja z a to uwielbiam jesień! to moja druga ulubiona pora roku po lecie
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam jesienne inspiracje! Te wszystkie odcienie zlota, pomaranczu, czerwieni po prostu baejczka! Pomimo tego, ze jesien strasznie wysysa ze mnie energie i czuje sie zmeczona :)
    Piekne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja nie lubię jesieni - kojarzy mi się z zimnym wiatrem, deszczem i rozmokłymi liśćmi na podwórku. Nawet fakt posiadania urodzin w październiku mnie nie przekonuje, Ale ja to ja, po prostu boję się zimna i odczuwam fizyczny ból stykając się z nim. A o zimie myślę zawsze z nieskrywanym przerażeniem.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Zapraszam również do polajkowanie mojego fanpejdża na fb :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeju,uwielbiam patrzećna takie inspiracje ♥♥♥ :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jasień to niestety moja najmniej lubiana pora roku.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  53. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja wręcz przeciwnie uwielbiam jesień, ma swój klimat :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. oj, ja też nie cierpię jesieni, ale na zdjęciach mi się podoba :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię wczesną jesień, kiedy liście zmieniają kolory, kiedy w ogóle są jeszcze na drzewach i kiedy świeci słońce. A z inspiracji najbardziej podobają mi się krajobrazy *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam jesień. A jak jeszcze idzie się po parku, po liściach to jest cudownie <3 Ale nie lubię takiej deszczowej jesieni :)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia są bardzo piękne, na prawdę masz talent do robienia zdjęć :3
    A co do samej jesieni to... bardzo jej nie lubię, zawsze w jesień zaczyna się okres chorób i zawsze mnie coś ,,łapie'' eh...
    melissa-mowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesień czasami bywa ładna, ale nie lubię jej z powodów pogody. Jest zimno i pada :/.
    BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja jesień lubię, ale jej początek kiedy to jeszcze swieci słońce i nie pada deszcz ;) Pozniej to juz tylko gorzej, niestety.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger